Trabzonspor, yeni kabineyi kutladı

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin ilk Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı ve yeni kabineyi kutladı.Bordo-mavili kulübün...


TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin ilk Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı ve yeni kabineyi kutladı.

Bordo-mavili kulübün internet sitesinde yayımlanan kutlama mesajında, şu ifadelere yer verildi:

"Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan önderliğinde kurulan yeni hükümetimizin, Türkiye'miz, Trabzon'umuz ve Trabzonspor'umuz için hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ederiz. Kabinede yer alan tüm bakanlarımıza çağdaş ve güçlü Türkiye hedefinde başarılar dileriz."


AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI