Trabzonspor Kulübüne 12 yeni otomobil

- Doğuş Otomotiv, bordo-mavili kulübe sponsorluk sözleşmesi kapsamında 12 adet otomobil verdi


TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, Doğuş Otomotiv ile olan sponsorluk sözleşmesi kapsamında 12 adet otomobili teslim aldı.

Bordo-mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Doğuş Otomotiv'in, sponsorluk sözleşmesi kapsamında 12 adet Audi marka aracı bugün kulübe teslim ettiği belirtildi.

Bahadır Otomotiv Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kemerkaya tarafından kulüp genel müdür yardımcısı Osman Aydın'a teslim edilen 9 adet A3, 2 adet A4 ve 1 adet A7 modelindeki Audi marka araçların teknik heyet ve futbolcuların kullanımına sunulduğu kaydedildi.


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de