Trabzonspor Kulübünden Seba için anma mesajı

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın vefatının üçüncü yıl dönümü dolayısıyla anma mesajı yayımladı.Bordo-mavili...


TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın vefatının üçüncü yıl dönümü dolayısıyla anma mesajı yayımladı.

Bordo-mavili kulübün Twitter hesabı üzerinden yayımlanan mesajda, "Tüm renklere saygısı, centilmenliği ve duruşuyla örnek teşkil eden Süleyman Seba'yı aramızdan ayrılışının 3. yılında saygıyla anıyoruz." ifadesine yer verildi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü