Trabzonspor Kulübü, olağanüstü genel kurula gidiyor

Trabzonspor Kulübü Yönetim Kurulu, olağanüstü genel kurula gitme konusunda görüş birliğine vardı.

 Trabzonspor Kulübü Yönetim Kurulu, olağanüstü genel kurula gitme konusunda görüş birliğine vardı.

Bordo-mavili kulübün yetkililerinden alınan bilgiye göre, bu akşam Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yönetim kurulu üyeleri bir araya geldi.

Toplantıda olağanüstü genel kurula gitme konusunda görüş birliğine varıldı.

Genel kurulun nisan ayının ilk haftasında yapılmasının planlandığı ifade edildi.

Bordo-mavili kulübün yönetim kurulunun aralık ayında görev süresi sona eriyordu.

 

 

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü