Trabzonspor Başkanı Usta'dan Beşiktaş'a tebrik

- Bordo-mavili kulübün başkanı Muharrem Usta, Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğunu ilan eden siyah-beyazlıları tebrik etti


TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü Başkanı Muharrem Usta, Spor Toto Süper Lig'de 2015-2016 sezonu şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ı kutladı.

Başkan Usta, Twitter hesabından Beşiktaş'ın şampiyonluğuna ilişkin paylaşımda bulundu.

Muharrem Usta, açıklamasında "Sabırla ve kenetlenmeyle geçen 3-4 yıllık zor bir süreç, tebrikler Beşiktaş. Tebrikler Fikret Orman. Tebrikler Şenol Güneş." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü