Trabzonspor Başkanı Usta, Beşiktaş'ı tebrik etti

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü Başkanı Muharrem Usta, Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında Gaziantepspor'u deplasmanda 4-0 yenerek şampiyonluğunu ilan...

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü Başkanı Muharrem Usta, Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında Gaziantepspor'u deplasmanda 4-0 yenerek şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ı tebrik etti.

Başkan Usta, Twitter'daki hesabından yaptığı paylaşımda, "Sonuçta bir takım şampiyon oluyor. Başarının anahtarı sabır, istikrar, süreklilik. Tebrikler Beşiktaş. Başarı paylaştıkça güzeldir." ifadesine yer verdi.

AA

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı