Trabzonspor, Ankaragücü maçı hazırlıklarını sürdürdü

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında evinde karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında evinde karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında evinde karşılaşacağı Ankaragücü maçı hazırlıklarını Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde teknik direktör Nenad Bjelica yönetiminde yapılan antrenmanla sürdürdü. Düz koşu ve ısınma ile başlayan antrenmanda bordo-mavililer taktik ağırlıklı çalışırken, antrenman son bölümde yapılan çift kale maç ile noktalandı. Karadeniz ekibinde antrenmana sakatlıkları bulunan Stefano Denswil, Yusuf Yazıcı ve Naci Ünüvar katılmazken, Dorukhan Toköz, Abdulkadir Ömür ve Edin Visca bireysel antrenman gerçekleştirdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar