Trabzon'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Akçaabat ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift yaşamını yitirdi

TRABZON (AA) - Akçaabat ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, hayatını kaybetti.

İlçeye bağlı Söğütlü Mahallesi'nde yaşayan Ayşe (77) ve Mehmet Saka'nın (86) bakım hizmetini üstlenen kadın, yaşlı çifti sabah hareketsiz yatarken bulunca sağlık ekiplerine haber verdi.

İhbar üzerine eve gelen sağlık görevlilerince öldüğü belirlenen Ayşe ve Mehmet Saka'nın cenazeleri, Akçaabat Haçkalı Baba Devlet Hastanesine kaldırıldı.

İlk belirlemelere göre sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edilen Ayşe ve Mehmet Saka'nın cenazeleri, Trabzon Adli Tıp Kurumuna gönderildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL