Trabzon'da karbonmonoksit gazından zehirlenme

TRABZON (AA) - Trabzon'un Of ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü.Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Fındıkoba...

TRABZON (AA) - Trabzon'un Of ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi öldü.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Fındıkoba Mahallesi'ndeki evinde gece yalnız kalan Mustafa Kundakçı'dan (60) gün boyu haber alamayan yakınları, eve gitti.

Evde, Kundakçı'nın cansız bedenini bulan yakınları, durumu güvenlik ve sağlık ekiplerine bildirdi.

İlk belirlemelere göre sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edilen Kundakçı'nın cesedi, Of Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu