Trabzon İl Sağlık Müdürlüğünde yangın

Kurumun hizmet binasının kalorifer dairesinde, fuel-oilden doğal gaza geçiş çalışması sırasında çıkan yangında, bir kişi dumandan etkilendi

TRABZON (AA) - Trabzon İl Sağlık Müdürlüğünde çıkan yangında bir kişi dumandan etkilendi.

Hızırbey Mahallesi'ndeki İl Sağlık Müdürlüğü hizmet binasının kalorifer dairesinde, bir firma çalışanlarınca, binanın ısınmasında kullanılan sistemde fuel-oilden doğal gaza geçiş çalışması yapılırken yangın çıktı.

Yangın sebebiyle olay yerine itfaiye ekipleri ile tedbir amacıyla ambulanslar sevk edildi.

Gelen itfaiye ekiplerince söndürülen yangında, kalorifer dairesinde hasar oluştu.

Yangına müdahale ederken dumandan etkilenen bir işçiye, sağlık görevlilerince ambulansta müdahale edildi.

İtfaiye ekiplerinin soğutma çalışmalarının ardından olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İl Sağlık Müdürü Hakan Usta, AA muhabirine yaptığı açıklamada, doğal gaz çalışmaları sırasında çıkan yangının, ekiplerin hızlı müdahalesiyle büyümeden söndürüldüğünü söyledi.

Usta, olay esnasında yoğun dumandan etkilenen işçinin de sağlık durumunun iyi olduğunu kaydetti.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE