Torununa otomobil kullandıran dedeye ceza

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da 15 yaşındaki torununa otomobil kullandıran dedeye, para cezası uygulandı.Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri,...

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'da 15 yaşındaki torununa otomobil kullandıran dedeye, para cezası uygulandı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Altınşehir Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda devriye gezerken 15 yaşında Hasan Karaman'ın otomobil kullandığını fark ederek aracı durdurdu.

Ekipler, araçta bulunan çocuğun dedesi 50 yaşındaki Mehmet Emin Karaman'a, 763 lira para cezası uyguladı.

Polis ekipleri, dede Karaman'a, 18 yaşından küçük ve ehliyetsiz olan torununa bir daha araç kullandırmaması yönünde uyarıda bulundu.

Karaman ise torunun ısrarı üzerine bunu yaptığını ve kendisine bir kez daha müsaade etmeyeceğini kaydetti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL