Tornacılarda devir teslim

Hafta sonunda gerçekleştirilen Konya Tornacılar Odası Genel Kurulu sonrasında başkan seçilen Recep Gözcü, 20 yıldır oda başkanlığı görevini sürdüren Ali Demirkol’dan görevi teslim aldı.

Tornacılar Odası’nda gerçekleştirilen devir teslim töreninde bir konuşma yapan Yeni Başkan Gözcü, “Bir kurumun gücü geleneklerinden ve değerlerinden gelir. Köklü kurumların yönetimleri belli bir devamlılık içinde bir birini tamamlar. Esnafımız için, odamız sanayimiz için çok önemli, saygın ve güçlü bir kurumdur. Bu itibarın ve gücün oluşmasında görev alan birçok büyüğümüzü burada saygıyla minnetle anıyoruz” ifadelerini kullandı. Esnafın potansiyellerini ve enerjisini harekete geçirecek, fırsat paylarını artıracak bir anlayış içinde olacaklarını belirten Gözcü, “50 yılı aşan tarihiyle çok değerli bir kuruma aday olduğumuzun farkındaydık. Seçim sürecinde, bu demokratik yarış içinde her davranışımızda bunu unutmadık. Bize duyulan güven ve verilen desteğin gerektirdiği şekilde azim ve kararlılıkla daha iyi bir oda için, geleceğimiz için, Konya sanayi için heyecanlarımız ve iddiamız için hazırız. Biz, ilk günden itibaren güçleri birleştirdiğimizde aşamayacağımız engelin olmadığını söyledik. İçinden geçtiğimiz bu zor günlerde dayanışma içinde, dostlukla üyelerimizin yanında olacağız. Ali Demirkol, 20 yıldır başarıyla yürüttüğü görevini tamamladı. Değerli başkanımıza yapmış olduğu hizmetlerden ötürü teşekkürlerimizi sunarım” dedi. Ferit Hepokur-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?