Konya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, 5 Kasım Pazartesi günü toplum ulaşımda hizmet veren otobüslerde kış tarifesine geçileceği, yeni tarifelerin 3 Kasım Cumartesi gününden itibaren ilan edileceği kaydedildi.
Toplu ulaşımda kış tarifesine geçiliyor
Büyükşehir Belediyesi, 5 Kasım 2007'den itibaren toplu ulaşımda kış tarifesine geçecek.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?