Toplu ulaşımda e-bilet dönemi

Büyükşehir Belediyesi tarafından yarından itibaren toplu ulaşım araçlarında, elkart ile birlikte, elkartı olmayanlar için elektronik bilet kullanıma sunulacak.

Büyükşehir Belediyesi tarafından yarından itibaren toplu ulaşım araçlarında, elkart ile birlikte, elkartı olmayanlar için elektronik bilet kullanıma sunulacak. Otobüs şoförlerine el-kart okutma dönemi sona erecek. Büyükşehir Belediyesi'nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, 14 Şubat 2007 Çarşamba gününden itibaren toplu ulaşım araçlarında elkart ile birlikte elektronik bilet kullanımına geçileceği belirtilerek, tek kullanımlık e-biletin 1 YTL’ye satılacağı bildirildi. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?