Büyükşehir Belediyesi tarafından yarından itibaren toplu ulaşım araçlarında, elkart ile birlikte, elkartı olmayanlar için elektronik bilet kullanıma sunulacak. Otobüs şoförlerine el-kart okutma dönemi sona erecek. Büyükşehir Belediyesi'nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, 14 Şubat 2007 Çarşamba gününden itibaren toplu ulaşım araçlarında elkart ile birlikte elektronik bilet kullanımına geçileceği belirtilerek, tek kullanımlık e-biletin 1 YTL’ye satılacağı bildirildi. Memleket