Toplu taşıma aracı kullanalım

Selçuklu Belediye Başkanı Esen, büyükşehirlerde vatandaşların toplu taşıma araçlarını kullanması gerektiğini söyledi.

Yapılan seçimle oluşturulan Konya Şehir Plancıları Odası Yönetim Kurulu’nu ziyaret eden Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, vatandaşların büyükşehirlerde toplu taşıma araçlarına yönlendirilmesi gerektiğini söyledi.


Şehir plancılarının şehirlerin gelişmesinde çok önemli rol oynadığını söyleyen Başkan Esen ziyarette yaptığı açıklamada şunları söyledi: Ben toplu ulaşımın daha cazip hale getirilmesi ve herkesin toplu ulaşımı tercih etmesi taraftarıyım. Bu, şehrin ekolojik ve sosyal dengesi için vazgeçilmezdir. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Şehir Plancıları Odası Başkanı  Mustafa Dolular ise, “Konya, Türkiye’de düzgün mimarisi ve şehirciliği ile tanınmıştır. Bu özelliğin korunması için çalışan belediyelere ve resmi kurumlara oda olarak destek vereceğiz” dedi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?