Kamu-Sen Konya İl Temsilcisi Sadi Eriş ve konfederasyona bağlı sendikaların Konya Şube Başkanları ortaklaşa organize ettikleri basın toplantısında, “İş güvenceli, toplu sözleşme ve grev hakkı mücadelemizi mutlaka kazanacağız” mesajını verdiler
Kamu-Sen İl temsilcisi Sadi Eriş, yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: Yıllardır, memurluk güvencesini yok etmek için işbirliği yapanlar, Abant’ta “memurlara toplu sözleşme ve grev hakkı verilmesi için memurluk güvencesi kaldırılmalıdır” sonucuna varacakları bir çalış tay başlatacaklar. 2009 yılında yapılan toplu görüşmelerde, konfederasyonumuzun memurlara toplu sözleşme ve grev hakkı verilmesi konusundaki ısrarlı talepleri karşısında Kamu İşveren tarafı, bu konuda bir çalıştay düzenlenmesi ve konunun burada tartışılması önerisini ortaya atmıştı. Türkiye Kamu-Sen olarak zaten var olan bir hakkın tartışılmasını anlamsız bulduğumuz için bu öneriyi reddettik. Kesin olan bir şeyin tartışmaya açılması, o konuyu sulandırmaktan başka bir işe yaramaz.”