Toplu iş sözleşmesi görüşmeleri

Demiryol-İş Sendikası ile Büyükşehir Belediyesi arasında Raylı Sistem Dairesi’nde çalışan 150 işçiyi kapsayan ve 13 Ocak’tan itibaren geçerli olacak toplu iş sözleşmesi görüşmelerine başlandı.

Demiryol-İş Sendikası ile Büyükşehir Belediyesi arasında Raylı Sistem Dairesi’nde çalışan 150 işçiyi kapsayan ve 13 Ocak’tan itibaren geçerli olacak toplu iş sözleşmesi görüşmelerine başlandı. Konuyla ilgili açıklama yapan Demiryol-İş Sendikası Konya Şube Başkanı Necati Kökat, ücret sendikacılığı değil, hizmet sendikacılığı yaptıklarını belirterek şimdiye dek Büyükşehir Belediyesi’yle masa başında anlaşma yaparak hem işçilere hem de Büyükşehir Belediyesi’ne katkı yapmaya çalıştıklarını ifade etti. IV. Dönem Toplu İş Sözleşme görüşmelerinin hem belediyeye hem de Demiryol-İş Sendikası’na hayır getirmesini temenni eden Kökat, “Bir işyeri varsa işçi var, işçi varsa sendika var” anlayışıyla görüşmelere başladıklarını bildirdi. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?