Top almak için çıktığı ağaçtan düştü

Topunu almak için çıktığı ağaçtan dengesini kaybederek düştü.

Konya'da oyun oynadığı sırada ağacın dallarına takılan topunu almak için çıktığı ağaçtan dengesini kaybederek düşen çocuk yaralandı.

Meram Akbaş Mahallesi Sabır Sokak'ta arkadaşlarıyla birlikte top oynayan Salih Dursun (14), dallara takılan topunu almak için ağaca tırmandı.

Topu takılan daldan kurtaran Dursun, aniden dengesini kaybederek düştü ve ağır yaralandı. Dursun, çevredeki vatandaşların yardımıyla hastaneye kaldırıldı. 

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?