Tomarza Belediyesi "çöp evi" temizledi

KAYSERİ (AA) - Tomarza Belediyesi, Kuşcağız Mahallesinde tek başına kalan 75 yaşındaki Mehmet Türkmen’in evindeki çöpleri temizledi.Kuşcağız muhtarı...

KAYSERİ (AA) - Tomarza Belediyesi, Kuşcağız Mahallesinde tek başına kalan 75 yaşındaki Mehmet Türkmen’in evindeki çöpleri temizledi.

Kuşcağız muhtarı Mehmet Taştan'ın talebi üzerine harekete geçen Tomarza Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Türkmen’in evinde bulunan çürümüş eşyaları ve çöpleri temizledi.

Yaklaşık 40 metrekarelik evden bir kamyondan fazla çöp çıktı. Tomarza Kaymakamlığı tarafından da evin tadilat ve tamiratı yapılarak, yeni eşyalar alınacağı, Türkmen'in geçici süre ilkokula ait lojmanda kalacağı öğrenildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE