Tolu: Biz milletin ruhunu temsil ediyoruz

Saadet Partisi (SP) Konya İl Teşkilatı 3. Genişletilmiş İl Divan Toplantısı gerçekleşti.

Kent Ormanı'nda düzenlenen toplantıya SP Genel İdare Kurulu Üyesi Mustafa Özkafa, SP Konya İl Başkanı Veli Tolu, SP Konya İl Yönetim kurulu üyeleri, gençlik kolları üyeleri, kadın kolları üyeleri ile partililer katıldı. Toplantıda partililere seslenen SP Konya İl Başkanı Veli Tolu, SP'nin Milli Görüş'ü temsil eden tek parti olduğunu belirterek, "Bu disiplin içinde gerek il divan, gerek haftalık toplantılarımızı aksatmadan yapmayı sürdürüyoruz. Bizim partimiz içinde birbirinin ayağından çekip aşağıya düşürmek isteyenler yok. Biz, 'Birlik olalım, dirlik olalım' mantığıyla yürüyen bir partiyiz. Biz milletin ruhunu, aslını temsil ediyoruz. Sömürücülüğe, haksızlığa karşı hep halkın sesini yansıttık ve yansıtmaya devam edeceğiz. Buradan bu çizgiden şaşmayan ve partimizin de şaşmasını engelleyen bütün arkadaşlarımıza teşekkürü bir borç biliriz" dedi. Konuşmaların ardından partililere yemek ikramı yapıldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?