Tokat'ta mantar zehirlenmesi

TOKAT (AA) - Tokat'ın Erbaa ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen 7 kişi hastaneye kaldırıldı.İlçeye bağlı Demirtaş köyünde ormanda topladıkları...

TOKAT (AA) - Tokat'ın Erbaa ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen 7 kişi hastaneye kaldırıldı.

İlçeye bağlı Demirtaş köyünde ormanda topladıkları mantarları yiyen Abdullah Önder (65), Cemile Önder (28), Hamiyet Önder (63), Ayşenur Önder (16), Abdurrahman Önder(18), Eren Önder (16), Mustafa Önder (33) ve Bayram Balcı(41) bir süre sonra kusma ve bulantı şikayeti ile Erbaa Devlet Hastanesine başvurdu.

Yapılan kontrollerde yedikleri mantardan zehirlendikleri tespit edilen 8 kişi yapılan ilk müdahalenin ardından Tokat Devlet Hastanesine sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?