Tokat'ta gıda zehirlenmesi şüphesi

Özel pansiyonda kalan 12 üniversite öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

TOKAT (AA) - Tokat'ta Gaziosmanpaşa Üniversitesinde eğitim gören ve özel pansiyonda kalan 12 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Kent merkezi Yeşilırmak Mahallesi Çeçenistan Caddesi'ndeki özel bir pansiyonda kalan 12 üniversite öğrencisi, yedikleri yemeğin ardından mide bulantısı ve kusma şikayeti üzerine Gaziosmanpaşa Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine kaldırıldı.

Öğrencilerin tedavileri hastanede sürüyor.

Hastane acil servisinde görevli doktor Serhat Koyuncu, "Gıda zehirlenmesinden şüpheleniyoruz. Kesin sonuçlar yapılacak tahlillerden sonra belirlenecek. Genel durumları da çok şükür iyi." dedi.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?