Tokat'ta gıda zehirlenmesi iddiası

Yemekten zehirlenen 17 işçi, hastaneye başvurdu

TOKAT (AA) - Tokat'ın Erbaa ilçesinde yedikleri yemekten zehirlenen 17 işçi, hastaneye başvurdu.

Erbaa Organize Sanayi Bölgesindeki bir fabrikada çalışan 17 işçi, karın ağrısı ve kusma şikayetiyle Erbaa Devlet Hastanesine gitti. İşçilerden 11'i tedavilerinin ardından taburcu edildi, 6'sı müşahede altına alındı.

Hastane yetkilileri, işçilerin muhtemelen fabrikada dün akşam yedikleri yemekten zehirlendiklerini belirtti.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?