Tokat'ta cinayet

Erbaa ilçesinde eski erkek arkadaşı tarafından bıçaklanan 17 yaşındaki genç kız öldü, babası yaralandı

TOKAT (AA) - Tokat'ın Erbaa ilçesinde 17 yaşındaki genç kız, eski erkek arkadaşı tarafından bıçaklanarak öldürüldü.

İlçeye bağlı Gökal beldesinde yaşayan Ayşe Meşe, annesi Saniye Meşe ile pazarda gezerken karşılaştığı eski erkek arkadaşı 32 yaşındaki S.Ç. tarafından vücudunun 6 yerinden bıçaklandı. Meşe, olay yerinde hayatını kaybetti.

Kızını korumaya çalışırken yaralanan baba Ali Osman Meşe, 112 Acil Servis ekiplerince Erbaa Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Ayşe Meşe'nin cenazesi savcının yaptığı incelemenin ardından otopsi yapılmak üzere Erbaa Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayın ardından S.Ç. jandarma ekiplerine teslim oldu.

Bu arada S.Ç'nin bir yıl önce Ayşe Meşe'yi kaçırdığı iddia edildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ