Tokat Devlet Hastanesinde yangın

Zemin kattaki patoloji bölümünde çıkan yangın hasara yol açtı

TOKAT (AA) - Tokat Devlet Hastanesinde çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, hastanenin poliklinik binası zemin katında bulunan patoloji bölümünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Görevlilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Bu sırada hastanenin bazı bölümleri duman altında kaldı.

Bölüme girebilmek için balyoz yardımıyla kapıyı kıran ekipler, yaklaşık 20 dakikalık çalışma sonunda alevleri söndürdü.

Yangın nedeniyle bölümde hasar meydana geldi. Başhekim Cengiz Yakıt, bölüme gelerek olay hakkında bilgi aldı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?