Edinilen bilgiye göre olay, merkez Selçuklu ilçesi Nalçacı Caddesi'nde meydana geldi. Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri hırsızlar üzerine çalışma yaparken iki şüpheli kadını fark ederek harekete geçti. Şüpheli kadınlar Meryem T. (47) ve Şerife Ç'yi (46) durduran polis, kayıtlarını sorduğunda birinin 20, diğerinin ise 25 ayrı hırsızlık olayından kaydığı olduğunu öğrendi. İki kadının üzerinde yapılan aramalarda 5 bin TL değerinde altın çıktı. Polis yaptığı araştırmada, şüpheli
iki kadının cadde üzerinde iki dairenin kapısını toka ile açarak içeri girip altınları çaldığını ortaya çıkardı. Şüpheli kadınlar ifadelerinin alınmasının ardından Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edildi.