TOHM sporcuları Covid-19 testinden geçti

Bu hafta sonu Ankara'da yapılacak olan TOHM yüzme sporcuları arasındaki test yarışları öncesinde sporcular Covid-19 testi yaptırdı.

Bu hafta sonu Ankara'da yapılacak olan TOHM yüzme sporcuları arasındaki test yarışları öncesinde sporcular Covid-19 testi yaptırdı.

2020-2021 sezonu için hazırlık niteliği taşıyan yarışa Kayseri'den 16 yüzme sporcusu katılıyor. Yarış öncesi zorunlu tutulan Covid-19 testini yaptıran sporcular, sezona hazır olduklarını dile getirdi. Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, sporculara ve antrenörlere 2020-2021 sezonunun hayırlı olması temennisinde bulunarak, başarı dolu bir yıl olmasını diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de