TMO'dan çiftçilere "randevu" uyarısı

ANKARA (AA) - Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Şereflikoçhisar Ajans Müdürlüğü, hububat alım hazırlıklarını tamamlayarak çiftçilere randevu almaları...

ANKARA (AA) - Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Şereflikoçhisar Ajans Müdürlüğü, hububat alım hazırlıklarını tamamlayarak çiftçilere randevu almaları uyarısında bulundu.

Ajans Müdürü Muhammet Görkem, yaptığı yazılı açıklamada, buğday, arpa, çavdar, tritikale, yulaf, mısır ve çeltik alımlarının bu sene de randevulu olarak yapılacağını belirtti.

Randevuların internet üzerinden alınabileceği bildiren Görkem, şunları kaydetti:

"Randevu alma işlemleri gerçek kişiler için TC kimlik numarası, tüzel kişiler için vergi numarası ile yapılacaktır. Üreticiler randevu almadan önce ÇKS bilgilerini güncellemelidir. Üreticiler herhangi bir bankada kendi adına ofis hesabı açtıracak, asgari 5 ton, tüzel kişiler de asgari 10 ton için randevu alabileceklerdir. Emanet alımlar 31 Ağustos'a kadar randevu ile yapılacaktır. Randevu almayan üreticinin ürünü alınmayacaktır."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL