Tır’da yangın çıktı, sürücü yaralandı

Konya’nın Ereğli ilçesinde, TIR’ın şoför mahallinde çıkan yangında sürücü yaralandı

Olay, Ereğli Adana Karayolu’nun 35. kilometresinde bulunan bir dinlenme tesisinin önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ahmet Aydın (41) idaresindeki 33 D 9924 plakalı TIR tesiste mola verdi. Bu sırada TIR’ın şoför mahallinde bulunan üç adet piknik tüpünden birinden sızan gaz bir anda alev aldı. TIR’ın kabininde çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, sürücü Ahmet Aydın yaralandı. Aydın ambulansla kaldırıldığı Ereğli Devlet Hastanesi’nde yapılan ilk müdahalenin ardından tedavisi yapılmak üzere hava ambulansı ile Samsun’a sevk edildi. 
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem
BİR CİNAYET OLAYI DAHA AYDINLATILDI