Tır ve çekicilerin elektronik kartlarını çalan 2 şüpheli tutuklandı

ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ta, park halindeki tır ve çekicilerin elektronik devre kartlarını çaldıkları iddiasıyla gözaltına alınan 2 şüpheli tutuklandı....

ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ta, park halindeki tır ve çekicilerin elektronik devre kartlarını çaldıkları iddiasıyla gözaltına alınan 2 şüpheli tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, Cizre ve Silopi ilçelerinde park halindeki bazı tır ve çekicilerden 260 bin lira değerinde "beyin" diye tabir edilen elektronik devre kartlarının çalındığı ihbarı üzerine Cizre Emniyet Müdürlüğü Asayiş Grup Amirliği ekiplerince yapılan çalışma sonucunda şüpheli Ahmet T. (29) ve Sedat A. (23) düzenlenen operasyonla yakalandı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler tutuklandı.

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ