Tır park halindeki otomobile çarptı: 2 yaralı

ANKARA (AA) - Çubuk ilçesinde, tırın park halindeki otomobile çarpması sonucu otomobilde bulunan 2 kişi yaralandı. Alınan bilgiye göre, plakası ve sürücüsünün...

ANKARA (AA) - Çubuk ilçesinde, tırın park halindeki otomobile çarpması sonucu otomobilde bulunan 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, plakası ve sürücüsünün kimliği henüz belirlenemeyen tır, Çubuk-Ankara karayolu Yenice Mahallesi mevkisinde park halindeki 18 BF 246 plakalı otomobile çarptı.

Çarpmanın etkisiyle devrilen otomobilde bulunan sürücü Ali İhsan Elibol ile Münevver Elibol yaralandı.

Yaralılar ambulanslarla Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Bu arada kazanın ardıdan tır bölgeden uzaklaştı. Aracıyla kaçan tır şoförünün yakalanması için çalışma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE