TIP'tan yılın personeline plaket

SÜ Meram Tıp F. Hastanesi, başarılı personeline teşekkür belgesi verdi.

Meram Tıp Fakültesi Hastanesi bünyesindeki Eyyüp Kalaycı Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen ödül törenine, Başhekim Prof. Dr. Ahmet Özkağnıcı, Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Meltem Energin, Başhekim Yardımcıları Doç. Dr. Alper Yosunkaya, Doç. Dr. Ali Ünlü, Doç. Dr. Celalettin Vatansev, Uzm. Dr. Murat Büyükdoğan, Başmüdür Dr. Mustafa Mete, Müdür Uzm. Selim Karadaş, müdür yardımcıları, öğretim üyeleri ve hastane çalışanları katıldı.

 

Törende söz alan Başhekim Prof. Dr. Özkağnıcı, geçtiğimiz yıllarda ''Yılın personeli'' ödülünü tek kişiye verdiklerini ancak çalışanlar arasındaki motivasyonu artırmak amacıyla bu yıl her birimden birer kişiyi ''Yılın Personeli'' seçtiklerini söyledi.

 

Özkağnıcı, ''Hastanemize özveri ile hizmet eden personellerimize teşekkür ediyorum ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum'' dedi.

Yılın personelleri teker teker sahneye çağrılarak teşekkür belgelerini aldı. Teşekkür belgesi alan personellere hastane yönetimi tarafından birer çeyrek altın armağan edildi. Törenin ardından ''Yılın Personelleri'' toplu olarak hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?