Tinerci çocuklar kazanılacak

İl Genel Meclisi İçişleri Komisyonu son zamanlarda semt parkları ve eğitim kurumları gibi bölgelerde artış gösteren madde bağımlısı çocukların kurtarılması amacıyla çalışma başlattı.

İl Genel Meclisi İçişleri Komisyonu son zamanlarda semt parkları ve eğitim kurumları gibi bölgelerde artış gösteren madde bağımlısı çocukların kurtarılması amacıyla çalışma başlattı. Komisyon Başkanı Mehmet Ümütlü, madde bağımlısı çocukların topluma kazandırılması için Emniyet müdürlüğü ile önemli çalışmalar yapılacağını söyledi. İlk defa İl Genel Meclisinden 2007 yılı performans bütçesi kapsamında 600 bin YTL ödenek talep edildiğini kaydeden Ümütlü, “Özellikle gasp ve kapkaç gibi asayiş olaylarının en aza indirilmesi amacıyla İl Emniyet Müdürlüğümüz bünyesine 8 adet motosiklet alacağız. Şehrin belirli noktalarına asayiş olaylarının takip edilmesi amacıyla alınacak kamera sistemine destek vereceğiz. Bunun yanında eğitim seminerleri düzenleyerek çocuklarımızın geleceğe güvenle bakabilmelerini sağlamak için önemli çalışmalarımız olacak” dedi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?