Ticari araçlara kış lastiği denetimi başladı

Ankara Akyurt'ta ilçe emniyet müdürlüğü, araçlarda kış lastiği denetimine başladı.

1 Aralık itibarıyla ticari araçlar için zorunlu kış lastiği uygulaması başladı. Akyurt İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipleri, uygulamanın ilk gününde Ankara-Çankırı Karayolu üzerinde ticari araçlara yönelik kontroller gerçekleştirdi.

Denetimlerde, araçlarda kış lastiği kullanımı zorunluluğuna uyulup uyulmadığı titizlikle incelendi. Trafik ekipleri, sürücülere kış lastiklerinin önemine ilişkin bilgilendirme yaparak kural ihlali tespit edilen araçlara gerekli işlemleri uyguladı.

Yetkililer, "Kış boyunca kış lastiği uygulaması ve denetimlerimiz devam edecek. Amacımız, trafik kazalarının önüne geçmek ve güvenli bir sürüş ortamı sağlamak" açıklamasında bulundu.

Akyurt İlçe Emniyet Müdürlüğü, sürücüleri kış şartlarına uygun araç hazırlıkları yapmaları konusunda uyararak trafik kurallarına hassasiyetle uyulması gerektiğini vurguladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu