Türkiye Gençlik Birliği Konya Şubesi Başkanı Erdem Özdemir, Türkiye'nin 57 yıl önce NATO'ya girdiğini hatırlatarak, Türkiye'nin güvenliği ve ulusal çıkarlar için Türkiye'deki NATO üslerinin kapatılması gerektiğini savundu. Türkiye Gençlik Birliği üyesi bir grup Zafer Meydanı'nda basın açıklaması yaptı.
Grup adına açıklamayı okuyan Özdemir, NATO'nun ABD'nin çıkarları doğrultusunda karar alan bir örgüt olduğunu ve son dönemde alınan kararlara bakıldığında bunun son derece net görülebileceğini belirtti. NATO'dan en çok canı yanan ülkenin Türkiye olduğunu ileri süren Özdemir, Türkiye'nin en önemli aydınlarını NATO'nun Gladyo örgütlenmesine kurban verdiğini savunarak, ''En gerici iktidarlar hep NATO eliyle iş başına getirilmişlerdir. 1950'den beri Cumhuriyet devrimimizi NATO eliyle çökertilmeye çalışılmaktadır. Türkiye'nin güvenliği ve ulusal çıkarlarımız için Türkiye'deki NATO üsleri kapatılmalıdır. NATO üyeliğinden derhal çıkılmalıdır'' dedi. Açıklamanın ardından grup, olaysız bir şekilde dağıldı.