TFF, BAL’ı yazboza çevirdi

Türkiye Futbol Federasyonu Bölgesel Amatör Lig'i yaz boz tahtasına çevirdi.

 

 Kurulduğu ilk yılda gruplarını ilk sırada tamamlayıp şampiyon olan takımlara 3. Lig’de mücadele etme şansı tanıyan federasyon, ligin 2. senesinde Play-Off'lu sisteme geçmişti. Geçtiğimiz yıl yeniden kaldırılan Play-Off, bu yıl yine uygulamaya koyuldu. Sezon sonu, grubunu lider bitiren 12 takımdan 9 tanesi 3. Lig’e yükselecek. 1.kademede 12 grup birincisi karşılaşacak ve kazanan 6 takım 3. Lig’e yükselecek. Yenilen 6 takım ise kendi arlarında bir kez daha karşılaşacak. Buradan da kazanan 3 takım daha 3. Lig’e yükselecek. Play-off sistemine kulüplerin birçoğundan tepki geldi. Spor Servisi

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ