TFF, Antalyalı sporseverlere teşekkür etti

İSTANBUL (AA) - Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), A Milli Futbol Takımı'nı 2018 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri I Grubu'nda Finlandiya ile oynadığı...


İSTANBUL (AA) - Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), A Milli Futbol Takımı'nı 2018 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri I Grubu'nda Finlandiya ile oynadığı maçta yalnız bırakmayan Antalyalı sporseverlere teşekkür etti.

TFF'den yapılan açıklamada, milli takımın 2-0 üstünlüğüyle sona eren maçta Antalya Stadı'nın tribünlerinin tamamen dolduğu belirtilerek, şu ifadelere yer verildi:

"Bir kez daha mükemmel bir ev sahipliğiyle bizleri ağırlayan Antalya şehrimiz, milli takımımızın başarıya ulaşmasında itici bir güç olmuştur. Bu önemli maçta da milli takımımızın yanında olan Antalya halkına bir kez daha şükranlarımızı sunar, başta Antalya Valiliği, Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya Emniyet Müdürlüğü ve tüm resmi makamlara, Antalyaspor Kulübüne, tüm ilgili spor kurum ve kuruluşları ile taraftar derneklerine teşekkür ederiz."

AA

Spor Haberleri

Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü