TFF 2. lig ekibi Diyarbekirspor’un başkanı Avşar oldu

2.Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Diyarbekirspor'da Kulüp İkinci Başkanı ve Basın Sözcüsü Veysi Avşar, geçen sezon başında işlerin yoğunluğu...

TFF 2. lig ekibi Diyarbekirspor'un yeni kulüp başkanı Veysi Avşar oldu.

2.Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Diyarbekirspor'da Kulüp İkinci Başkanı ve Basın Sözcüsü Veysi Avşar, geçen sezon başında işlerin yoğunluğu nedeniyle istifa etmişti.

Diyarbekirspor kulüp başkanı olarak tekrardan yuvaya dönen Veysi Avşar, pazartesi günü spor basınıyla yemekte bir araya gelerek yeni yönetim kurulu üyelerini tanıtımı ile birlikte ligin ikinci devresinde yapılacak çalışma hakkında bilgi verecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü