TFF 1. Lig kulüplerinin yöneticileri İstanbul'da buluştu

İSTANBUL (AA) - TFF 1. Lig'de yer alan kulüplerin yöneticileri, İstanbul'da bir araya geldi.Bir otelde gerçekleştirilen toplantının ardından kulüpler adına...

İSTANBUL (AA) - TFF 1. Lig'de yer alan kulüplerin yöneticileri, İstanbul'da bir araya geldi.

Bir otelde gerçekleştirilen toplantının ardından kulüpler adına açıklamada bulunan Denizlispor Kulübü Başkanı Süleyman Urkay, görüşmede, yaşadıkları sorunları konuştuklarını ve durum analizi yaptıklarını söyledi.

Urkay, TFF 1. Lig Kulüpler Birliği'nin kurulması için karar aldıklarını belirterek, "Gelirlerin artırılması için federasyon başkanıyla görüşme kararı aldık. İddaa gelirlerinin artırılması için Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç ile görüşmeyi planlıyoruz. Lige ana sponsor bulmak için Sayın Cumhurbaşkanımız ile de görüşeceğiz." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi