Yıldızlar Liginde final karşılaşması Selçuklu Belediyespor ile Selçuk Üniversitesi arasında 100.Yıl Spor Salonunda oynandı. Mücadeleyi 63-57 Selçuklu Belediyespor kazanarak yıldızlar liginin şampiyonu oldu. Yıldızlar Liginin 3.sü ise Selçuklu Belediyespor B Takımı oldu. Genç Kızlarda ise 1.Akşehir Selçukluspor, 2.Sistem Koleji, 3.Konya Gençlikspor oldu. Takımların kupasını ve madalyalarını Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürümüz Ömer Ersöz ve Basketbol Federasyonu Yönetim Kurul Üyesi Alper Arıkoğlu verdi.
Teşvik Kupaları sahiplerini buldu
Konya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Basketbol İl Temsilciliği faaliyet takviminde yer alan Teşvik Kupaları sahiplerini bulmaya başladı
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ