Termometre 45 dereceyi gösterdi

Konya'da hafta başında etkili olmaya başlayan çöl sıcakları nedeniyle vatandaşlar soluğu gölgelik yerlerde alıyor.

Hafta başından itibaren etkisini gösteren çöl sıcakları nedeniyle vatandaşlar sıcaktan korunmak için çeşitli yöntemler deniyor.

Özellikle sıcaklığın en üst seviyeye geldiği öğle saatlerinde vatandaşlar soluğu gölge ve yeşillik yerlerde alıyor.

 

Alaaddin Tepesi'ne akın eden vatandaşlar, yeşilliklere uzanarak bir nebze de olsa serinlemeye çalışıyor. Bazı gençler gitar eşliğinde şarkılar söylerken, bazı vatandaşlar gölge yerlerde kitap ya da gazete okumayı tercih ediyor. Sıcaktan bunalan bazı vatandaşlar ise çimlerin üzerine yatarak uyumayı tercih ediyor. Konya'da bugün dijital termometreler ise 45 dereceyi gösterdi. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?