Terminaldeki tuvaletlerin de kullanımına göre düzenlenmesi istendi

YOZGAT (AA) - Sorgun Engelliler Umut Derneği Başkanı Süleyman Özdemir, ilçede terminaldeki tuvaletlerin engellilerin de kullanımına göre düzenlenmesi talebinde...

YOZGAT (AA) - Sorgun Engelliler Umut Derneği Başkanı Süleyman Özdemir, ilçede terminaldeki tuvaletlerin engellilerin de kullanımına göre düzenlenmesi talebinde bulundu.

Özdemir, gazetecilere yaptığı açıklamada, doğuyu batıya, kuzeyi güneye birleştiren yol güzergahında bulunan ilçede yoğun yolcu trafiği yaşandığını söyledi.

Terminalde engelli tuvaleti bulunmadığını aktaran Özdemir, "Terminalde bulunan tuvaletler engelli kardeşlerimizin kullanımına uygun değil. Dolayısıyla buraya herhangi bir iş için gelen engelli kardeşlerimiz büyük sıkıntı çekiyor. Yetkililerden bu soruna çözüm bulmalarını bekliyoruz." dedi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL