Terminalde yakalandılar

Bursa'nın Gemlik ilçesinde 2 kişi yanlarında getirdikleri uyuşturucu ile birlikte terminalde yakalandı.

Bursa'nın Gemlik ilçesinde 2 kişi yanlarında getirdikleri uyuşturucu ile birlikte terminalde yakalandı.

Bursa İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ile Gemlik İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, haklarında Bursa'ya yüklü miktarda uyuşturucu sokacakları yönünde ihbarda bulunulan 2 kişiyi takibe aldı. Şahısların Gemlik Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne geldiklerini tespit eden Gemlik İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri baskın düzenledi. Baskında C.A. ve B.T. isimli 2 şahıs gözaltına alındı. Şahısların üzerlerinde yapılan aramalarda 526 gram esrar ele geçirildi.

Gözaltına alınan şahıslar Bursa Narkotik Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Emniyete götürülen şahıslar buradaki işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı Cinayet Davasında Kritik Gün
Metroda Başörtülü Kadına Hakaret Eden Şüpheli Yakalandı
Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı
Akyurt’ta acı olay! 1 yaşındaki bebek balkondan düşerek ağır yaralandı