Terkedilmiş diye girdikleri evde ceset buldular

Paris'in kuzeyinde bulunan Oise bölgesinde macera olsun diye terkedilmiş sandıkları eve giren 3 genç, 6 aydan daha uzun bir zaman önce hayatını kaybetmiş...

Paris'in kuzeyinde bulunan Oise bölgesinde macera olsun diye terkedilmiş sandıkları eve giren 3 genç, 6 aydan daha uzun bir zaman önce hayatını kaybetmiş yaşlı bir adamın cesediyle karşılaştı.

Oise bölgesinin Saint-Germer-de-Fry kentinde macera arayan 3 gencin yerel saatle akşam 22 sularında terkedilmiş olarak tespit ettikleri eve girdiği ve orada yaşlı bir adamın cesediyle karşılaştıkları öğrenildi.

Heyecan arayan gençlerin dökük ve bakımsız evde karşılaştıkları manzara karşısında gençlerin haber vermesi üzerine jandarma inceleme başlattı. Jandarmanın verdiği bilgilere göre, kimliği belirsiz adamın ölüm sebebi bilinmezken soruşturma başlatıldı ve otopsi için cesedin adli tıbba götürüldü.

Öte yandan, adam hakkında toplanılan ilk bilgiler doğrultusunda yaşlı adamın tek başına yaşadığı, kimseyle görüşmediği açıklandı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI
Otobüse beton pompası çarptı: Cam patladı, yolcular yere savruldu
Bakım Merkezinde Düşen Engelli Vatandaş 3 Gün Sonra Yaşamını Yitirdi
Sıcaktan bunaldılar, deniz yerine süs havuzuna girdiler