Terk edilmiş otomobilden uyuşturucu çıktı

EDİRNE (AA) - Edirne'de jandarma ekipleri, terk edilmiş bir otomobilde 53 kilo 50 gram uyuşturucu buldu.Alınan bilgiye göre, M.A'nın yurt dışından kiralık...

EDİRNE (AA) - Edirne'de jandarma ekipleri, terk edilmiş bir otomobilde 53 kilo 50 gram uyuşturucu buldu.

Alınan bilgiye göre, M.A'nın yurt dışından kiralık bir otomobille uyuşturucu getireceği istihbaratını değerlendiren Edirne Jandarma Komutanlığı ekipleri çalışma başlattı.

Söz konusu otomobil, Havsa ilçesine bağlı Osmanlı köyünde kapıları kilitli ve terk edilmiş halde bulundu.

Otomobilde yapılan aramada, sırt çantaları içerisinde 53 kilo 50 gram skunk ele geçirildi.

Otomobile el konulurken, şüphelinin yakalanması için çalışmalar devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek