Tepebaşı Belediyesi'nden gıda denetimi

Tepebaşı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk sağlığı için denetimlerine devam ediyor

ESKİŞEHİR (AA) - Tepebaşı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk sağlığı için denetimlerine devam ediyor.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Zabıta Müdürlüğüne bağlı ekiplerin bölgedeki 42 ekmek fırını, 53 pasta, börek ve tatlı imalat ve satış yerleri ile lokantaları denetlediği bildirildi.

İşletmelerde genel hijyen, temizlik, bozuk gıda, ruhsat, iş önlükleri, çalışanların sağlık karneleri ve eksik gramaj kontrollerini yapan ekipler, belirlenen kurallar dışında üretim yapan yerlere ikazda bulundu. Tepebaşı Belediyesi zabıta ekipleri halk sağlığı için düzenli kontrollerine devam edeceğini bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu