Tepebaşı Belediye Başkanı Ataç'dan Şeker Fabrikası'na ziyaret

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir merkez Tepebaşı İlçe Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Eskişehir Şeker Fabrikası'nı ziyaret etti.Belediyeden yapılan yazılı...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir merkez Tepebaşı İlçe Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Eskişehir Şeker Fabrikası'nı ziyaret etti.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Ataç'ın, Eskişehir Şeker Fabrikası Müdürü Ali Erdoğmuş'u makamında ziyaret ettiği belirtildi.

Daha sonra Ataç'ın, Şeker-İş Temsilciliğindeki çalışanlarla süre sohbet ettiği ifade edildi.

Görüşmenin ardından Şeker-İş Baş Temsilcisi Hamit Dokuzlar'ın, Ataç'a fincan takımı hediye ettiği kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?