TEOG'ta başarılı olan öğrenciler ödüllendirildi

SİVAS (AA) - Sivas’ın Suşehri ilçesinde, TEOG sınavında başarılı olan Anadolu İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri ödüllendirildi. Okul bahçesinde düzenlenen...

SİVAS (AA) - Sivas’ın Suşehri ilçesinde, TEOG sınavında başarılı olan Anadolu İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri ödüllendirildi.

Okul bahçesinde düzenlenen törende konuşan Okul Müdürü Yakup Topcu, öğrencileri başarılarından dolayı tebrik ettiklerini söyledi.

Topcu, öğrencilerin başarılarının daha da yükseleceğine inandıklarını belirterek, "Öğrencilerimize güveniyoruz. Bizlere her zaman başarı getirdiler. Bu konuda hem öğrencilerimizi, hem de öğretmenlerimizi tebrik ediyorum. İnşallah daha güzel başarılara imza atacağız" diye konuştu.

Konuşmanın ardından sınavda başarılı olan öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL