Teniste İsmail Serim’e milli davet

İsmail Serim’e milli davet

 

11-14 Haziran 2015 tarihleri arasında İstanbul Optimum Tenis Kulübünde yapılan Süper Senyör Milli Takım belirleme müsabakalarında İlimiz Sporcularından İsmail Serim +75 Yaş Gruplarında bütün rakiplerini yenerek Milli Takıma girmeyi hak kazanarak 20-26 Eylül 2015 tarihleri arasında Hırvatistan’da yapılacak olan Dünya Tenis Takım Şampiyonasında İlimizi ve Ülkemizi temsil edecek.  

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ