TEM Otoyolu'nda tır yangını

Büyükçekmece'de TEM Otoyolu'nda Edirne istikametinde seyir halinde olan kağıt balya yüklü tırın dorsesinde yangın çıktı- Yangın nedeniyle geçici olarak kapatılan TEM Otoyolu, soğutma çalışmalarının ardından tek şerit olarak araç trafiğine açıldı

İSTANBUL (AA) - Büyükçekmece'de TEM Otoyolu'nda kağıt balya yüklü tırın dorsesinde yangın çıktı.

TEM Otoyolu'nda, Edirne yönünde seyir halinde olan kağıt balya yüklü tırın dorsesinde, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın meydana geldi.

Tırın dorsesinde çıkan yangın, olay yerine gelen itfaiye ekiplerince kontrol altına alındı. Bu sırada TEM Otoyolu geçici olarak araç trafiğine kapatıldı. Bölgeye aynı zamanda sağlık ekibi de sevk edildi.

Yangının soğutma çalışmalarının başlamasıyla, otoyol Edirne istikametine tek şerit olarak açıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE